Startpagina Over ons archief Nieuws en Agenda Leden Contact Links
Bedrijvenvereniging Zuid Zijpe

Wie zijn wij
De bedrijvenvereniging Zuid Zijpe vertegenwoordigd ondernemers uit vooral Zuid Zijpe. Zuid Zijpe is ten zuiden van het kanaal Stolpen-Schagen en Stolperweg.
Aangetrokken ondernemers vertegenwoordigen zeer diverse sectoren, zoals de agrarische sector, loonwerk, bouw, transport, handel recreatie, installatie, groenvoorziening, mechanisatie, garage, schilder, etc. Zowel eenmansbedrijven, als bedrijven met meerdere medewerkers tot  middelgrote bedrijven met tientallen medewerkers hebben zich tot onze vereniging aangesloten.

Doel
De vereniging bekrachtigd de gemeenschappelijke, sociale en economische belangen van de ondernemingen in Zuid Zijpe. In het bijzonder van de aangesloten ondernemingen. Het streven naar een extra solide moderne verbinding tussen het westelijke en oostelijke deel van de gemeente blijft hoog op onze agenda staan, zolang deze nog niet is gerealiseerd.

Werkwijze
De bedrijvenvereniging is gesprekspartner met de Gemeente Zijpe, de Kamer van Koophandel, collega bedrijvenverenigingen en met andere organisatie waar wisselwerking kan ontstaan.
Het uitwisselen van gegevens wordt vooral op een van de tweejaarlijkse ledenvergaderingen geïnventariseerd en dit wordt gecombineerd met het uitnodigen van een gastspreker. Verder hebben wij een jaarlijks uitje wat bestaat uit een bedrijfsbezoek met na afloop een hapje en een drankje voor sociale contacten / netwerken.

Bedrijvenvereniging is gesprekspartner met OFS gemeente Schagen

Het bestuur van de Bedrijvenvereniging Zuid-Zijpe bestaat uit:

Voorzitter: Gustaaf Hoogland (Loonbedrijf Hoogland)
Vice-voorzitter: Roy Sneekes (Fa. A. Sneekes & Zn)
Secretariaat: Karin Ott (Bouwbedrijf P. Ott & Zn.)
Penningmeester: Andrea Bruin (Bruin Groenvoorziening)
Bestuurslid: Henk Veuger (Bouwbedrijf Veuger b.v.)
Bestuurslid: Dennis Kooijman (Kooijman Rietdekkersbedrijf)

Noord Hollands kanaal
Zijpe